Powstały pomysły, które wykorzystują istniejące już miejsca, a projekt Polska Lab pozwolił młodym na spojrzenie na nie z innej perspektywy. Mamy pomysły jak zachęcić młodych ludzi do odwiedzania Spichlerzu Polskiego Rocka – fantastycznej przestrzeni dla zainteresowanych muzyką i modą jako sposobem na wyrażanie siebie. Jak zagospodarować nową przestrzeń miejskiej biblioteki, która będzie powstawać w kamiennicy na jarocińskim rynku. Kolejny pomysł aranżuje na nowo niezwykłą przestrzeń parku – pięknego, trochę dzikiego, w którym aż prosi się o młodzieńczą energię. Tu z kolei pomysł jest na stworzenie „miejskiej dżungli” i wspólne uprawianie sportu.
Ale to nie koniec! Młodzież opracowała nie tylko pomysły, prototypy, projekty, spotkała się też z dorosłymi, którzy podejmują ważne dla miasta decyzje i zainicjowała rozmowę, jak te pomysły wcielić w życie.
Teraz przez dwa tygodnie prowadzą kampanię „Jarocin, to mnie jara” na Facebook’u, żeby przekonać innych mieszkańców Jarocina do swoich pomysłów. Przygotowali wiele materiałów multimedialnych – spoty, memy, teasery, żeby zachęcić młodych do komentowania i dzielenia się swoimi opiniami.
Zapraszamy do odwiedzenia kampanii na FB i podzielenia się swoim głosem:
Pracę nad rozwojem pomysłów młodych ludzi i zaangażowanie w ich realizację dorosłych i młodych mieszkańców Jarocina będzie kontynuować Fundacja Ogród Marzeń – lokalny partner i gospodarz projektu.